بررسی های تخصصی, وبلاگ

بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu

zulu banner - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu

1 1 1 - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zuluکوله پشتی کوهنوردی مدل ZULU از برند بسیار معتبر گریگوری امریکا هم اکنون در دسترس هم وطنان عزیز است.با توجه به عدم شناخت برخی از دوستان از برند گریگوری و مدل های آن، دوبیسل بر آن شد تا مدل های این
برند را مورد بررسی تخصصی خود قرار دهد و ویژگی های این مدل ها را در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.همچنین نتایج بدست آمده از استفاده عملی نیز با شما عزیزان به اشتراک گإاشته میشود.امید است این مقالات کاربردی بوده و شما عزیزان بتوانید با خواندن دقیق این مطالب انتخاب دقیق و درستی داشته باشید.
مدل Zulu در سایز های متنوع تولید شده است که اینباعث میشود شما برای هر نوع فعالیت بتوانید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
این مدل در سایزهای 30، 35، 40، 55 و 65 لیتر تولید میشود.در زیر ما به بررسی ویژگی های هر سایز به صورت مجزا میپردازیم و به شما پیشنهاد میدهیم هر سایزی مناسب چه نوع فعالیت هایی میباشد.
Zulu 30 ظاهری متفاوت با دیگر برادران خود دارد.برخلاف سایر سایزهای Zulu که درِ کوله پشتی به صورت سگکی هست در سایز 30 لیتر ، Zulu دارای در زیپی هست.
وزن Zulu 30 1.11 kg میباشد.دلیل وزن بیشتر این کوله نسبت به سایز 35 وجود زیپ های بیشتر در این سایز میباشد.
تمامی زیپ های به کار رفته در کوله پشتی از برند YKK ژاپن میباشد.خرابی این برند بسیار بسیار کم میباشد و به راحتی باز و بسته میشود.
سیستم پشت کوله پشتی دارای توری میباشد که باعث میشود تهویه بسیار خوبی داشته باشد.همچنین باعث میشود شما در هنگام استفاده  احساس راحتی بیشتری کنید به شرطی که وزن کوله سنگین نشود.
بالشتک طراحی شده در پشت کوله پشتی راحتی بیشتر را برای شما به ارمغان میاورد.این بالشتک وظیفه این را دارد تا گودی کمر شما را پر کند تا در هنگام کوهنوردی و طبیعت گردی احساس خستگی و فشار در شما به حداقل برسد.
با توجه به اینکه سایز کوله 30 لیتر میباشد و برخی از برندها کمربند کوله در این سایز را بسیار نازک میگیرند، کمربندهای Zulu 30 کاملا دور کمر شما را میگیرد و باعث تقسیم بهتر بار بر روی بدن شما میشود.در سایز های بزرگتر  این کمربند بهتر و راحت تر میشود.
بر روی هر کمربند یک زیپ قرار گرفته است تا وسایلی مانند گوشی موبایل و … که در کوه و طبیعت ممکن است مداوم به آن نیاز داشته باشید در دسترس شما باشد.
بندهای شانه به داشتن زاویه هایی مشخص باعث میشود تا به خوبی در کنار بدن شما قرار بگیرد و دست شما هنگام حرکت با این بندها کمترین برخورد را داشته باشد.
Zulu Gregory دارای چهار جفت تسمه برای تنظیم هر چه دقیق تر بر روی بدن شما میباشد.
یکی از ویژگی های زولو در سایز های مختلف راحتی دسترسی به داخل کوله میباشد.در سایز 30 لیتر این راحتی دسترسی از در اصلی کوله است.به این صورت که با باز شدن در کوله پشتی، شما به تقریبا به نصف کوله خود دسترسی دارید.
در سایر سایزها این دسترسی از طریق زیپ وسط کوله پشتی امکان پذیر است.این زیپ که تقریبا 3/2 پایین کوله را شامل میشود بعد از باز شدن به شما این امکان را میدهد که شما به هر جایی از کوله دسترسی داشته باشید.
برای هر یک از زیپ ها دستگیره ای طراحی شده تا باز و بستن راحتتر شود حتی با دستکش های زمستانی.
دوبیسل پیشنهاد میکند کسانی از سایز 30 زولو گریگوری استفاده کنند که قصد دارند در برنامه های یک روزه کوهنوردی در تابستان و طبیعت گردی یک روزه در چهار فصل از آن استفاده کنند.پیشنهاد میشود در این کوله بیشتر از 8 کیلو بار قرار ندهید.

2 4 - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu 3 4 - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu 4 3 - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu

Zulu 35 gregory با وزن 960 گرم یک کوله بسیار سبک برای کوهنوردی ،طبیعت گردی و یا هر فعالیتی که در طبیعت میخواهید انجام دهید.
دوبیسل پیشنهاد میکند زولو 35 گریگوری را کسانی استفاده کنند که قصد کوهنوردی و طبیعت گردی در چهار فصل را دارند.دسترسی راحت از بالا و وسط کوله،داشتن دو جای مجزا برای باتوم و دو جای کلنگ یا تبر یخ باعث میشود شما بتوانید در برنامه های زمستانی نیز از این کوله به خوبی استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

6 1 1 - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu 5 3 - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu

پیشنهاد میشود بیشتر از 10 کیلو بار در این کوله قرار ندهید.

Zulu 40 gregory با وزن 1.3 kg بسیار مناسب برای برنامه های یک روزه زمستانی و یا برنامه های دو روزه تابستانی که نیاز به بیواک و سبکی دارند و کیسه خواب در آن برنامه حمل نمیشود،میباشد.اگر وسایل شما کم حجم و سبک است،برای طبیعت گردی های دو روزه نیز میتوانید روی زولو 40 حساب کنید.

پیشنهاد میشود بیشتر از 12 کیلو بار در این کوله قرار ندهید.

7 1 - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری ZuluZulu 55  و Zulu 65 گریگوری به ترتیب با وزن های 1.36 kg و 2 kg یک کوله بزرگ بسیار سبک است.تفاوت زولو 55 و 65 با دیگر برادران خود در، قسمت دسترسی به پایین کوله(علاوه بر دسترسی به قسمت اصلی کوله) و داشتن کوله قله (day pack)،میباشد.همچنین در زیر کوله دارای دو تسمه میباشد تا شما بتوانید وسایل حجیم و سبک خود را با آنها ببندید.
سایزهای 55 و 65 برای بارکشی طولانی پیشنهاد نمیشود.زیرا سیستم پشت توری در هنگام بارکشی طولانی باعث میشود تقسیم بار به خوبی انجام نشود و در واقع کوله انعطاف پذیری خود را از دست میدهد..اگر برنامه های شما دارای پیاده روی کم و با شیب بسیار کم میباشد و همچنین وسایل شما سنگین نیست میتوانید از سایزهای 55 و 65 استفاده کنید.ولی شما انتخاب های سبک دیگری هم دارید.مثل stout 65
پیشنهاد دوبیسل به شما کوهنوردان و طبیعت گردان این است که از این سایز ها فقط برای طبیعت گردی چند روزه استفاده کنید.کوهنوردی چند روزه به دلیل حمل بار سنگین تر و حرکت های طولانی تر بر روی شیب های کوهستان مناسب سیستم پشت توری زولو نمیباشد.
پیشنهاد میشود بیشتر از 15 کیلو بار در این کوله قرار ندهید.

8 1 - بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu

شما باید با توجه به قد خود سایز سیستم پشت خود را انتخاب کنید.که برای این کار میتوانید از جدول سایز موجود در سایت گریگوری استفاده کنید.
در نهایت قابل ذکر است سایزهای 30، 35 و 40 بسیار پر طرفدار هستند و بیشترین میزان رضایت را از سوی مصرف کنندگان خود دارند.
امید است مقاله فوق برای انتخاب و آشنایی شما با زولو گریگوری مفید بوده باشد.
نوشته شده توسط تیم دوبیسل

1 دیدگاه در “بررسی تخصصی کوله پشتی گریگوری Zulu

  1. طغرل گفت:

    یعنی گریگوری اخرت کوله هست متاسفانه اونقدر درمورد کوله های دیوتر تبلیغ شده که برندهای مثل ،کچوا،گریگوری و..در پس زمینه قرار گرفته
    من وقتی کوله رو‌گرفتم اصلا به برندش دقت نکردم چون فقط دنبال کیفیت بودم و تو بین حدود پنجاه تا کوله این رو انتخاب کردم وقتی تو خونه نگاه کردم تاره دیدم گری گوری هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *